Kunnen Feyenoord en Vitesse potten breken?

Europees hebben we nog 2 ploegen die meedoen-Feyenoord en Vitesse.
Ajax, PSV, Utrecht lagen er snel uit.
Europees stelt Nederland niets meer voor.
Een teleurstellende consta**.
Feyenoord heeft aan Napoli en Manchester City een stevige kluif.
Vitesse zie ik misschien van Zulte Waregem winnen.
Voeg daarbij de schamele prestaties van Oranje en je kunt beter een andere sport kiezen.

De 7 vette jaren zijn geweest.
We beginnen aan de 7 magere jaren.
Pak maar oude videobeelden met de successen van Gullit en Rijkaard.
Dit doet pijn.
We zijn een heel middelmatig voetballand.
Misschien dat we met FIFA 2017/het spel nog resultaten kunnen boeken.

trapatoni1958, 02-09-2017 21:57
Ja meneer Trapatoni, de oude boeken.
Eerstin mei 1970 toe Feijenoord de Europacup won in de finale tegen Celtic. Met in het daaropvolgende seizoen in de eerste ronde uitgeschakeld te worden door UT Arad uit Roemeniƫ. Maar gelukkig kwamen er toen 3 gouden jaren van Ajax en deden in de jaren PSV en ook AZ hele goede dingen voor Nederland in Europa. We wonnen zelfs de wereldbeker voor clubs een paar keer. Fantastische tijden waren dat. Oranje heb ik altijd weliswaar bewonderd mar won slechts een keer een hoofdprijs, (Het EK van 1988) verder wat tweede en derde prijzen verder niet..... Jammer en idd de vette jaren zijn voorbij en nu moeten we het doen met Feijenoord en Vitesse in Europa.
Ik wil de moed er in houden maar wie realistisch is moet vrezen dat ze niet ver komen.
Jammer we gaan het zien. Voor wat betreft Oranje moet ik ook vrezen dat ze niet naar het WK gaan, die kans is verkeken denk ik.
EEn andere sport kiezen dat heb ik alk langer geleden gedaan, maar ik blijf van voetbal houden ondanks het nu niet zo goed gaat. Immers je houdt niet alleen van sport als het goed gaat, maar ook als het minder gaat.
Ik kijk overigens nooit naar oude beelden maar ik geniet wel van voetbalteams zoals Real Madrid, Juventus en van het Engelse voetbal.
Wij? inderdaad, we zijn afgedaald naar de middenmoot.
Ewuniu, 11-09-2017 10:44

Voeg een reactie toe | | Topic overzicht