Feyenoord-Ajax

Wie wint de topper Feyenoord-Ajax?
In het buitenland liggen ze hier niet wakker van maar voor Nederlanders is het nog een leuke pot.
Ongeacht de uitslag blijft PSV aan kop.
Ik denk dat Ajax wint met 2-1 maar een gelijkspelletje kan ook.
trapatoni1958, 22-10-2017 14:08
Nou dat had u bijna goed.
Ik vond Ajax echt beter, maar 010 was vooral fysiek behoorlijk rauw en onbehouwen bezig.
Zondag moet dat team naar Roda en dat zal ook wel lastig voor ze3 worden, mar ze hebben geluk dat ze deze week geen extra les krijgen in de CL., hoewel ze daar toch wel wat zouden kunnen leren. Ik weet niet of ze daar zin in hebben.
Thans staat PSV nog op nr. 1 maar het is zoals Joop Zoetemelk destijds al zei "de tour is nog lang"

groetjes,.
Ewuniu, 22-10-2017 21:24
Nou nou nou, beetje eenzijdige reactie, niet ?

Vraag me of of je de gehele wedstrijd gezien hebt.

Ajax had al in de 1e helft met 10 moeten staan omdat Huntelaar zijn handjes niet kon thuishouden.
Voor de rest vond ik de wedstrijd best in evenwicht, vooral in evenwicht met slecht spel van beide partijen.

Uiteindelijk kiept de wedstrijd naar de gelukkigste.
Dat had ook zomaar Fey kunnen zijn als Jorgensen de penalty benut en de bal van vilhene erin gaat en niet op de paal.
Dat was trouwens ook de enige fase dat een van beide team een klein beetje speelde.

Was een bedroevend niveau van beide ploegen, die op deze manier PSV een vrijgeleide naar de titel geven.
Treebeekenaar, 24-10-2017 13:57

Voeg een reactie toe | | Topic overzicht