ONze internationale representatie

Nou, we hebben ene mooi visitekaartje afgegeven in Europa met onze vertegenwoordigers op eurpees niveau zeg. Het is echt niet positief als we kijken naar de prestaties van de diverse clubs.
Ajax en Utrecht en ook PSV nog niet eens in het hoofdtoernooi, en dan wat dan wel doorgaat naar het hoofdtoernooi is echt niet geweldig, om niet te zeggen het is om te janken.
Als we kijken hoe het dan is gekomen dat diverse clubs het hoofdtoernooi niet haalden; ze worden uitgeschakeld door clubs die in het hoofdtoernooi ook maar een enkele ronde meedoen. Feijenoord en Vitesse hebben ver onder de maat gepresteerd.
Volgend seizoen moeten onze clubs zich via voorronden voor het hoofdtoernooi zien te plaatsen. Ik wens ze veel succes, welke club het dan ook mag zijn, internationaal zijn we diep gezonken.
Jammer.
Een oplossing heb ik wel hoor; maak maar een eredivisie van 8 tot maximaal 10 clubs. dan zul je zien dat het beter wordt.
Geef onze jonge jeugd maar meer speelveldjes i.p.v. een I-phone of een I=pad; kunnen ze weer lekker ballen! en je zuylt zien dat er weer nieuwe Cruyfjes, Keizertjes, Van Nistelrooytjes en Koemannetjes etc. opstaan.

dit moest ik even kwijt hier.
groet.
Ewuniu
Ewuniu, 03-11-2017 14:43
De beste 8 clubs van Nederland met de beste 8 van Belgiƫ combineren tot de hoogste afdeling lijkt me voor beide landen beter.
Torchwood, 21-11-2017 19:01
Mag ik zeggen dat het gewoon schandalig is.
Nederland is geen voetballand meer maar een dartland.
trapatoni1958, 23-12-2017 19:37

Voeg een reactie toe | | Topic overzicht