voorspellingen wel ingevuld geen punten.

Ik heb wel de voorspellingen ingevuld en weer krijg ik geen punten.
ik stop er mee.
geen mailtjes mer aan mijn adres. ik ben heel ,kwaad.
rot toch op met je zooi.
Ewuniu, 18-03-2018 22:40
Wat bedoel je precies met "weer"???

Ik heb gezocht naar eerdere mail momenten maar kan daar toch niks over terugvinden dus vind het woord "weer" voorlopig een beetje voorbarig .....

Ook heb ik nagekeken of je voorspellingen binnen zijn gekomen en inderdaad is dit niet het geval geweest maar aangezien ik verder van geen enkele deelnemer iets gehoord hebt dat ook voorspellingen niet zijn binnengekomen kunnen wij toch bijna wel uitsluiten dat er sprake is geweest van een technische storing.

Het enige wat dan wat mij betreft nog overblijft is dat er gewoon per ongeluk vergeten is om op Verzenden te drukken nadat je je voorspellingen hebt ingevuld. Dat kan natuurlijk iedereen overkomen, de meeste mensen die dat per ongeluk vergeten zijn worden dan ook gewoon geholpen als zij dit probleem aankaarten.

Maar blijkbaar is het een teken van deze tijd dat direct de schuld bij iedereen gelegd wordt, behalve bij jezelf en dat er gescholden moet worden i.p.v. even tot tien tellen en zelf nagaan of het heel misschien niet aan jezelf zou kunnen liggen ..........

Ik snap uiteraard je frustraties dat je geen punten hebt ontvangen maar er zijn vele manieren om dat kenbaar te maken maar ik weet niet of dat dit de juiste manier is.

Maar uiteraard respecteren wij jouw mening en zullen wij jouw account verwijderen en je ook geen mailtjes meer toesturen.
Koning Voetbal, 19-03-2018 10:14

Ik had op afgelopen vrijdag om 18.30 uur een probleem met verzenden.
Na een "paar" drukken kreeg ik uiteindelijk de melding voorspelling ingevoerd. Maar door mijn enthousiasme bleek ineens een uitslag anders te staan, namelijk NAC -Roda JC: 2-9. Spijt dat ik het aangepast heb . Uiteraard nog even mijn mail gecontroleerd en ik heb 2 mailtjes ontvangen, dus bij deze geen problemen ondervonden.

We gaan vrolijk verder !
VanAfpersie, 19-03-2018 19:51
Als het goed is krijg je toch ook een bevestigingsmail dat je voorspellingen zijn ingevoerd?
Nineball76, 29-03-2018 20:49

Voeg een reactie toe | | Topic overzicht